DOJMOVI SA PRVE INTERVENCIJE VATROGASCA DVD-A VELE LUKE

2017-08-02

DOJMOVI SA PRVE INTERVENCIJE VATROSCA DVD-A VELE LUKE

Tekst prenosimo u cijelosti

02.08.2017. POŽAR OTVORENOG PROSTORA U PREDJELU

PLITVINE U VELOJ LUCI

Intervencija na predjelu Plitvina je bila moje vatreno krštenje s kojom sam pobliže mogao shvatiti samu svrhu poziva vatrogasaca. Po primitku poziva i primanju prvih informacija osjetilo se početno uzbuđenje i iščekivanje nadolazećeg. Za mene je to bilo jedno novo iskustvo koje je u meni izazivalo podjeljene osjećaje. Prilikom oblačenja i spremanja za akciju kroz glavu su mi prošle različite opcije koje su izazivale blagi strah.Strah je suzbijen samim polaskom koji je odagnao misli koje su mi se do tada motale po glavi.Razgovor mojih kolega koji se odvijao u autocisterni mi je još uvijek velika nepoznanica pošto me u tome trenutku mučila vrućina izazvana kacigom koja me stezala. Gužva koja je uslijedila u centru Vele Luke je samo povećala nestrpljenje jer je uzbuđenje za samom akcijom raslo.Približavanje lokaciji je obilježeno traganjem za plamenom. Miris dima koji se osjećao u zraku mi je pomogao shvatiti činjenicu o stvarnosti požara. Dosadašnji posao je bio obilježen smjenama i dežurstvima te se požar činio kao nešto daleko. Ugledavši plamen čekao sam zaustavljanje cisterne kako bi se moglo pristupiti gašenju požara. Pozorno sam slušao naloge starijih kolega koji su me usmjeravali prilikom akcije te sam upijao svaku informaciju koju su mi pružali. Njihove smjernice su mi uvelike pomogle kako bih smireno pristupio poslu pošto je strah i dalje bio prisutan u meni. Kako je akcija odmicala strah je zamjenjen osjećajem olakšanja. Znao sam da nema daljnje opasnosti te da je posao obavljen.Zadnji mlazovi iz mlaznice su izazvali oduševljenje pošto je akcija okončana u kratkome roku. Na povratku iz akcije u meni su se nizali dojmovi koji su neprestano izvirali iz mene. Najviše od svega sam čekao svlačenje kombinezona koji me ubijao zbog nesnosne vrucine. Vrućina je zaboravljena dolaskom u dom te sam se polako opustio u razgovoru sa svojim kolegama.Upravo u tome razgovoru se krila i glavna motivacija za pisanjem mojih osobnih dojmova. Zapovjednik DVD-a je tom prilikom naveo kako smo tokom smjena i akcija i više od same obitelji pošto čuvamo jedni druge dok ulažemo napore za zaštitom ostalih ljudi. Upravo u tim rečenicama se može shvatiti veliko zajedništvo vatrogasaca koji su me naučili važnosti timskoga rada te zajedništva kako bi se sretno vratili svojim obiteljima.Shvatio sam kako je upravo požrtvovnost te altruizam smisao ovog zanimanja koje nadilazi sami posao. Gašenje požara i želja za uspjehom je motivacija koja izvire upravo iz altruizma te je upravo u tome najveća snaga vatrogastva iz kojeg svakim danom sve više učim.

Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti